Η Chiquita επιστρέφει στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου με το Chiquita House
Η Chiquita δίνει ζωή στην pop art με εντυπωσιακές εγκαταστάσεις και διαδραστικό design εμπνευσμένο από την τέχνη του Sebastian Curi.

Η Chiquita επέστρεψε δυναμικά στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου 2025 (Milan Design Week), ανοίγοντας τις πόρτες του Chiquita House, ενός εντυπωσιακού και διαδραστικού χώρου που τίμησε για δεύτερη συνεχή χρονιά την επιτυχημένη καμπάνια Pop by Nature. Στο πλαίσιο του Fuorisalone, το φετινό Chiquita House προσέφερε μια συναρπαστική και εντυπωσιακή εμπειρία που ζωντάνεψε την pop art, μαγνητίζοντας το ενδιαφέρον επισκεπτών κάθε ηλικίας.
Η φετινή καμπάνια σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης Αργεντινό καλλιτέχνη και εικονογράφο Sebastian Curi, του οποίου το τολμηρό και αναγνωρίσιμο ύφος μεταμόρφωσε την εμβληματική μπανάνα Chiquita σε ένα αυθεντικό pop είδωλο. Μέσα από τα παιχνιδιάρικα και γεμάτα ζωντάνια έργα του, ο Curi επαναπροσδιόρισε στιγμές της καθημερινότητας, προσφέροντας μια φρέσκια, πολύχρωμη και αισιόδοξη ματιά στον κόσμο.
Στο Chiquita House, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε έναν μαγευτικό κόσμο διαδραστικής τέχνης και design, μέσα από θεματικούς χώρους που είχαν σχεδιαστεί για να εμπνέουν, να ενθουσιάζουν και να πυροδοτούν τη δημιουργικότητα. Η πρώτη αίθουσα ζωντάνευε τα χαρακτηριστικά έργα του Sebastian Curi, προσκαλώντας τους επισκέπτες να αλληλεπιδράσουν με τους παιχνιδιάρικους χαρακτήρες της καμπάνιας. Ο χώρος αυτός ανέδειξε τη σύνδεση ανθρώπου και φύσης μέσα από τη χαρά που προσφέρουν οι μπανάνες Chiquita, το απόλυτο pop φρούτο. Οι επισκέπτες γίνονταν κομμάτι του έργου τέχνης, προσθέτοντας τη δική τους δημιουργική πινελιά και απαθανατίζοντας εντυπωσιακές φωτογραφίες, γεμάτες από την χαρακτηριστική τροπική ενέργεια της Chiquita.
H Mariaelena Paragone, Head of Global Brand Building Strategy της Chiquita δήλωσε: «Μετά την επιτυχία του περσινού Chiquita House, είμαστε ενθουσιασμένοι που επιστρέφουμε στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου 2025 με μια ακόμη πιο συναρπαστική και καθηλωτική εμπειρία. Ανεβάζουμε την καμπάνια Pop by Nature 2.0 σε νέα επίπεδα, συνεργαζόμενοι με τον Sebastian Curi για να δημιουργήσουμε έναν διαδραστικό χώρο όπου το χρώμα, η ενέργεια και το design συναντούν τη μοναδική ταυτότητα της Chiquita με έναν εντελώς απρόσμενο τρόπο».
Ακόμα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν στο Chiquita Surprise Booth και να κερδίσουν αποκλειστικά δώρα Chiquita. Στην δεύτερη αίθουσα, η καινοτομία είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα από μια εντυπωσιακή εγκατάσταση ανίχνευσης κίνησης, βασισμένη στην τεχνολογία Kinect®, η οποία επέτρεπε στους επισκέπτες να μεταμορφωθούν ψηφιακά σε avatar μπανάνας Chiquita και να βλέπουν τις κινήσεις τους να αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο, συνδυάζοντας τεχνολογία, ψυχαγωγία και δημιουργικότητα με πρωτότυπο τρόπο. Ένα ειδικά σχεδιασμένο arcade-style Sticker Generator έδινε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να εξατομικεύσουν το δικό τους μοναδικό αυτοκόλλητο Chiquita, εμπνευσμένο από την pop art και ενισχυμένο με τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορούσαν να εκτυπώσουν και να πάρουν μαζί τους ως αναμνηστικό.
Εκτός από την τέχνη και την τεχνολογία, το Chiquita House ανέδειξε και τη δέσμευση της εταιρίας στη βιωσιμότητα. Ένας ειδικά αφιερωμένος χώρος παρουσίαζε την καινοτόμο πρωτοβουλία Yelloway, μια στρατηγική κοινοπραξία με στόχο την έρευνα και ανάπτυξη μιας μπανάνας ανθεκτικής στις ασθένειες, που παράλληλα συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα, ένα καθοριστικό βήμα προς ένα πιο βιώσιμο και ανθεκτικό μέλλον για τη γεωργία.
Συνδυάζοντας τέχνη, τεχνολογία και βιωσιμότητα, η Chiquita κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τα δημιουργικά όρια, μετατρέποντας την Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου 2025 και το Fuorisalone σε μια αξέχαστη εμπειρία για τους λάτρεις της pop art, τους θαυμαστές της και όλους τους επισκέπτες.